luni, ianuarie 01, 2024

GOOGLE TRANSLATE

 

a sunat prelung un redactor de la TV5

de-am crezut că sunt câinii cartierului

schelălăind de frica petardelor vândute pe sub mână

și m-am dus la poartă înjurând să le învăț eu Minte

pe aceste animale

 să dau cu pietre și cu Ciomege în ele

cu o sabie Ruginită să le sparg dinții

câinilor să-mi fie cald la tălpi în Sângele lor

fierbinte și negru

că tot îmi tăiaseră ăștia Gazul și era un frig ca pe vremuri în

scrisoarea celor Șase de care ați uitat

 

Când

am constatat că nu erau câinii cartierului

ci un tip cu barbă care vorbea Franțuzește

țuguindu-și buzele cum se face pe lângă moulin Rouge

i-am răspuns politicos cu google translate

Bine bă c-ai Venit

să mă-ntrebi unde-i bacăul

tocmai acum

cu prilejul unor sărbători Europene de anul nou

când am început și noi să alegem  

în libertate deplină

capre și urși aseptici să ne arate drumul

și dă în clocot mândria națională

ia Hai în casă să-ți dau vreo două Sarmale

și

niște răcitură de Porc

cum facem noi fără să ne țuguiem buzele

Să te conduc în Centru spre fericirea noastră tradițională

De tescovină

și să-ți arăt unde-i Teatrul bacovia

o invenție ulterioară datinilor strămoșești

și încălzirii Globale

 

Să le zici alor tăi că ți-ai găsit bacăul

Pe-aici printre dealuri

unde ne bântuie urșii și caprele la întâmplare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu