joi, ianuarie 04, 2024

CU LACRIMA-N GÂT

 

 

vorbele sunt medicamente de răsfăț total

de aceea am să scriu o poveste simpatică

dar mai întâi trebuie să știți că nu mi-e frică să dorm noaptea

într-o pădure deși se aud copacii vorbind între ei

pot mișuna fantome de animale și suflete de oameni morți

de demult

chiar bunica amalia poate fi auzită alintându-se

printre frunze

paralizată

de constipațiile ei și de plăcile bacteriene

care-o năpădiseră înainte să cunoască întunericul veșnic

 

toate cuvintele arată la fel

dar numai unele poartă deasupra

aureola semnului de interzis

când vrei să fugi din veneția pe autostrada mestre

 

uite dacă ți-e frig

ne-am putea îmbrățișa ca pe vremuri

doar să-ți amintești numele hotelului helios

pe calea griviței

unde ne-am iubit

cu lacrima-n gât

 

nu-mi pasă că nu-mi asculți povestea simpatică

până la capăt

oricum sunt cea mai ieftină distracție din orașul acesta

unde sâmbăta e interzisă parcarea

și trebuie să-mi șterg ochelarii la fiecare intersecție

să disting infracțiunea

dar tu nu mai faci colecție de sentimente

în culorile semaforului

 

dacă ai permis de conducere valabil

 ar trebui să plecăm de tot

înainte de apus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu