joi, martie 08, 2012

URARI PENTRU FEMEILE DIN VIAŢA NOASTRĂ




Plin de emoţie am întîmpinat şi întîmpin ziua de 8 martie, ziua în care, noi, bărbaţii, sărbătorim cu toţii pe cele care ne sunt alături la bine şi la greu, fie că ne sunt soţii, iubite, mame sau colege.
Ca de fiecare dată, am observat şi anul acesta că, fără fiicele Evei, viaţa n-ar avea rost, primăvara n-ar avea culoare, iar poezia ar trebui abolită prin decret, ca pe o inutilitate publică.
Din păcate, sexul tare se fleoşcăieşte în aceste ocazii festive în faţa sexului slab, şi-i dispar cuvintele din vocabular. În această situaţie, rare sunt exemplarele masculine care nu rămîn de-a dreptul mute, tocmai cînd ar trebui să marcheze evenemintul cu cîteva vorbe bine alese.
De aceea, pun la dispoziţia bărbaţilor romantici, dar fără inspiraţie, o colecţie dintre cele mai stupide, ipocrite şi absurde urări numai bune de rostit cu ocazia lui 8 martie.
Cu free copyright, numa să le fie de ajutor!

- De ziua femeii, îţi dăruiesc inima mea din piept.

- Azi, uită cine eşti şi trezeşte-te la viaţă, odată cu natura. Fii un fluture zglobiu şi aşează-te pe prima floare a purităţii. Ziua să-ţi fie mai senină ca infinitul. La mulţi ani, floare a primaverii.

- Cînd mă uit afară, văd doar vînturi şi ploi. Cînd mă uit la cer, e mereu înnorat şi cenuşiu. Dar cînd mă uit la tine şi te privesc, ştiu că va veni timp frumos, pentru că tu eşti soarele şi primăvara mea.

- Fără tine, nu s-ar mai topi zăpada. Ea ar fi veşnică şi mi-ar ţine sufletul îngheţat şi nesimţitor. Noroc că exişti şi mă faci să simt vibraţiile vieţii. Îţi mulţumesc.

- Chiar dacă au în comun sensibilitatea, frumuseţea, delicateţea… femeile sunt unice… “La mulţi ani!” fetelor, femeilor, mamelor ţi bunicilor!

- Cu multa dragoste, Prima dată cînd am deschis ochii, te-am văzut pe tine MAMĂ. Acum, că m-ai crescut sunt fericit/ă că mi-ai dat viaţă şi vreau să iţi mulţumesc! Te iubesc şi iţi urez un sincer LA MULŢI ANI, MAMĂ!

- Înlănţuirea anotimpurilor e veşnică, dar tu eşti primăvara mea perpetuă.

- De 8 martie îţi urez o primăvară frumoasă, cu soare, fericire şi toată dragostea mea prinsă într-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc, ca nişte firavi clopoţei, venirea unei noi primăveri!


- Florile, soarele, primăvara, toate ar fi inutile, dacă n-ai fi tu.

- Femeia a fost facută din coastă, nu din picior, ca să fie călcată, nu din cap ca să fie superioară, ci dintr-o parte, ca să fie egală, sub mînă ca să fie protejată şi lîngă inimă ca să fie iubită!

NB: Nu le trimiteţi pe toate deodată, că se prinde!

Cum ziceam, dragele mele, să fiţi sănătoase şi vesele ...

Un comentariu:

  1. Aia cu "dintr-o parte" e geniala! Asadar, de la coasta i se trage femeii, saraca, de e " intr-o parte". Cella.

    RăspundețiȘtergere